خرید مبدل حرارتی در مشهد

خرید مبدل حرارتی در مشهد

شرکت‌های بسیار زیادی در حوزه تولید مبدل حرارتی در داخل و خارج کشور فعالیت می‌کنند. مبدل حرارتی از کالا‌ها و محصولات بسیار مهم در انواع مختلف صنایع و کارخانجات مواد غذایی، نیروگاه‌ها و پتروشیمی، دارویی کاربرد دارد. مبدل حرارتی برای تبادل دما و کنترل دما در بین دو سیال کاربرد دارد. که با جریان یافتن دو سیال متفاوت گاز یا مایع در آن می‌تواند اختلاف حرارت و دمای موجود در بین آن‌ها را به حد تعادل برساند و منجر به انتقال حرارت گردد. در ادامه شما با نکاتی آشنا می شوید که برای خرید مبدل حرارتی در مشهد به شما کمک خواهد کرد.

برند های فعال در حوزه طراحی و ساخت مبدل حرارتی شهرت جهانی دارندو محصولات بسیار با کیفیتی نیز تولید می کنند. در این مقاله قرار است درباره چند شرکت تولید کننده  مبدل حرارتی در مشهد صحبت کنیم و به معرفی آن‌ها بپردازیم. همچنین نحوه خرید مبدل حرارتی در مشهد و نحوه تعمیر و طراحی مبدل‌ها را مورد بررسی قرار دهیم. برای آشنایی بیشتر با مبدل‌های حرارتی و نصب آن در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

معرفی چند شرکت تولید‌کننده مبدل حرارتی در مشهد

 

  • شرکت بزرگ مشهد بخار
  • شرکت مشهد بویلر
  • شرکت طا‌ها قالب توس
  • ماشین‌سازی نامجو

 

معرفی شرکت بزرگ مشهد بخار

 

شرکت بزرگ مشهد بخار بیش از ۳۵ سال است که در حوزه تولید انواع مبدل‌های حرارتی فعالیت می‌کند. طرح مبدل حرارتی تولید شده توسط این شرکت WU۴ و WU۲ است. این نوع مبدل‌های حرارتی در ابعاد و ضخامت‌های مختلف در تناسب با فشار مورد نیاز طراحی و تولید می‌شوند. سطح داخلی مبدل حرارتی تولید شده توسط شرکت مشهد بخار بعد از زنگ زدگی با استفاده از رنگ اپوکسی پوشش داده می‌شود و سطح خارجی هم با رنگ روغن تمیز کاری می‌شود.

 آلیاژ به کار رفته در ساخت لوله‌ها کاملاً مقاوم است و از سطح صاف برخوردار است. واشر‌های آب ‌بندی از نوع کرین گریت هستند و فرایند اتصال لوله به شبکه به صورت والس است. محل این شرکت در شهرک صنعتی توس قرار دارد. می توانید از طرق نمایندگی شرکت در مرکز شهر نیز محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

دیگ بخار

تولید دیگ های بخار در شرکت مشهد بخار

معرفی شرکت مشهد بویلر

 

شرکت مشهد بویلر بیش از ۱۰ سال با ارائه خدمات مختلف در زمینه تولید محصولاتی مثل دیگ بخار، دیگه آب گرم، مبدل‌های مختلف حرارتی فعالیت می‌کند. این شرکت ساخت مبدل‌های حرارتی صفحه‌ای را از سال ۷۹ در مشهد انجام می‌دهد. در کادر متخصص و فنی فعال در این شرکت با استفاده از ماشین آلات سی ان سی و پرس‌هایی با تناژ بیش از ۴۵۰۰ تن و همچنین کارگاه‌های مختلف مجهز در حوزه تولید مختلف صنایع فعالیت دارند.

بخش‌های طراحی مهندسی، کنترل کیفیت شرکت مشهد بویلر، برنامه‌ریزی و صنایع همگی در خدمت تولید محصولات مختلفی مثل مبدل‌های صفحه استاندارد هستند. این مبدل‌ها معمولاً جنس تیتانیوم و استیل دارند و برای صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، صنعت مواد غذایی و دارویی کاربرد دارند. کنرل کیفی شرکت مشهد بویلر مبدل های تولید شده توسط شرکت را در شرایط استاندارد و با فشار مشخص شده تست می کند و سپس برای مشتریان ارسال می‌شوند.

مبدل حرارتی پوسته و لوله

مبدل حرارتی پوسته و لوله

معرفی شرکت طا‌ها قالب توس

 

مبدل حرارتی یکی از محصولات شرکت دانش بنیان طا‌ها قالب توس است که تولیدات این شرکت شامل انواع مبدل‌های حرارتی جوشی و نیمه جوشی، تمام جوشی بلاک، تمام جوشی صفحه و پوسته، مبدل‌های پلیت کویل، پلتولار، بریز یا لحیمی است. این مبدل‌ها معمولاً برای صنایعی با دمای بالا، چاره بالا و سیال خورنده کاربرد دارد.

نقطه ضعف تمام مبدل‌های حرارتی در این نوع مبدل‌ها به خوبی حل شده است. تمیز کاری مبدل‌های حرارتی نیز به صورت CIP انجام می‌شود. علاوه بر مبدل‌های حرارتی در حوزه تولید محصولات مختلف تهویه، فولاد و فلز، کاغذ و پالپ، آب و فاضلاب و کاربرد‌های عمومی صنعتی نیز فعالیت می‌کند.

 

معرفی شرکت ماشین ‌سازی نامجو

 

این شرکت از سال ۱۳۶۸ در حوزه تولید محصولات مختلف مورد استفاده در صنایع فعالیت می‌کند. از اصلی ‌ترین تولیدات این شرکت می‌توان به انواع دیگ بخار، دیگ آبگرم، فیلتر‌های شنی، مبدل‌های حرارتی، تحت فشار و… اشاره کرد. همچنین انجام تعمیرات و ضخامت سنجی و خرید و فروش انواع دیگ‌های کارکرده یا صفر از دیگر فعالیت‌های این شرکت است. همه محصولات این شرکت از نشان استاندارد برخوردارند و سه سال ضمانت پس از فروش دارند. محل قرارگیری این شرکت در شهر مشهد و ۱۷ کیلومتری بزرگراه آسیایی است.

 

ارائه دهنده خدمات نصب مبدل حرارتی

 

شرکت دانش بنیان ثنا مبدل با چندین سال تجربه در حوزه طراحی، تولید، نصب، راه‌اندازی و نگهداری مبدل‌های حرارتی در انواع صنایع و پروژه‌های بسیار بزرگ فعالیت می‌کند. این شرکت با استفاده از فناوری روز دنیا و دانش فنی هماهنگ با آخرین دستاورد‌ها و طرح‌های تولید‌کنندگان معتبر دنیا، به عنوان یک شرکت ایرانی پیشرو در زمینه ساخت مبدل‌های حرارتی به شمار می‌رود.

در صورت استفاده از خدمات این شرکت برای نصب و راه‌اندازی و خدمات مربوط به مبدل‌های حرارتی معمولاً در تهویه مطبوع یا تبادل حرارت بین سیالات مشکل خاصی پیش نخواهد آمد. چرا که این شرکت هنگام انجام این کار‌ها معمولاً با استفاده از راه حل‌های گفته شده بر روی دستورالعمل کالا، روند نصب و راه‌اندازی را انجام می‌دهند و کیفیت کار انجام شده به کلیه نیاز‌های مشتری پاسخ خواهد داد.

 

طراحی و ساخت مبدل حرارتی در مشهد

 

در حال حاضر شرکت‌های بسیار زیادی در شهر مشهد به طراحی و ساخت مبدل حرارتی فعالیت دارند. دستگاه‌های مبدل حرارتی به دلیل استفاده فراوان در صنایع و به دلیل صرفه‌جویی در انرژی یک دستگاه کاملاً حیاتی است‌. چراکه شرکت‌های مختلفی برای تولیدات خود نیازمند استفاده از این کالا هستند. مبدل حرارتی تولید و طراحی شده در شهر مشهد از نظر شکل و ساختار نمونه‌های بسیار گسترده‌ای دارد و هر کدام از آن‌ها در محل مشخصی استفاده می‌شود.

شرکت های دانش بنیان از جمله شرکت طا‌ها قالب توس با طراحی و عرضه انواع قالب و صفحات مبدل‌های حرارتی باعث شده که کشور از لحاظ تولید این محصول به خود کفایی برسد. محصولات تولید شرکت‌های دیگری مثل ماشین ‌سازی نامجو و شرکت مشهد بویلر نیز در حوزه تولیدات مختلف مبدل‌های حرارتی و طراحی نمونه‌های جدید و به روز با نمونه‌های خارجی برابری می‌کند.

تعمیر مبدل حرارتی در مشهد

 

مجموعه‌های بسیار بزرگی در حوزه تولید مبدل حرارتی در مشهد فعالیت می‌کنند و به همین جهت برای تعمیر مبدل حرارتی نیز شرکت‌های مختلفی فعال هستند. در حوزه تعمیرات مبدل حرارتی معمولاً خدمات بسیار زیادی از جمله تعویض تیوب مبدل، تعمیرات پوسته و هیدر مبدل، تمیز کاری مبدل و انجام تعمیرات در محل ارائه می‌شود و سرویس کاران شرکت‌های مختلف در مشهد اقدام به ارائه این خدمات می‌کنند.

همچنین خدمات جدا سازی آب از روغن که برای مبدل‌هایی مناسب است که در آن اختلاط آب و روغن آن اتفاق افتاده است، انجام می‌شود. خدمات و سرویس کاران تعمیر مبدل‌های حرارتی در مشهد همواره در صدد هستند تا بیشترین رضایتمندی را برای مشتریان خود ایجاد کنند.

 

ساخت و سفارش مبدل حرارتی

 

هنگام سفارش مبدل حرارتی در مشهد و سایر شهر ها باید نکاتی را رعایت کنید. رعایت این موارد هنگام نصب مبدل باعث جلوگیری از بروز هر نوع مشکل خواهد شد و سعی کنید که هنگام انتخاب محصول آن را از با کیفیت‌ترین جنس و کمترین نرخ خرید نمایید. ابتدا باید ابعاد مبدل حرارتی مشخص شود. برخی از مبدل‌ها نیاز به فضای کمتری دارند و به همین دلیل افراد آن‌ها را برای خرید مناسب می‌دانند. چرا که میزان مشابهی از تبادل دما را با اشغال فضای کمتر انجام می‌دهند.

 همچنین باید انعطاف ‌پذیری مبدل حرارتی را نیز ارزیابی کنید. برخی مبدل‌های حرارتی معمولاً برای برند خاصی هستند و انعطاف‌پذیری مناسبی هم دارند و به همین دلیل برای انواع مختلف مایعات کاربرد دارند. یکی از مبدل‌های حرارتی نیز از نظر ظرفیت انتقال حرارت در درجه بسیار خوبی هستند و در مقایسه با سایر گزینه‌ها، در عین استفاده از انرژی کم، بازده نسبتا بالاتری را دارند.

 

قیمت و خرید مبدل حرارتی در مشهد

 

قیمت مبدل‌های حرارتی بر اساس نوع و ساختار مبدل می‌تواند متغیر باشد. فروشگاه‌های بسیاری هستند که تمام اطلاعات مبدل‌های حرارتی را از قبل ارائه می‌دهند. بر همین اساس افراد می‌توانند با توجه به ویژگی‌ها و شرایط کاری خود مبدل مناسب را با قیمت مناسب انتخاب کرده و اقدام به خرید مبدل حرارتی در مشهد کنند . همچنین با تماس با کارشناسان شرکت ثنا میدل نیز میتوانید اطلاعات خود را تکمیل نمایید. کارشناسان ما با مشاوره ی رایگانی که در اختیار شما قرار میدهند، شمارا راهنمایی خواهند کرد.

 داشتن خدمات پس از فروش و گارانتی بر روی کالای خریداری شده ممکن است در قیمت دستگاه تأثیر داشته باشد اما به دلیل آینده نگری و داشتن ضمانت بهتر است حتی در صورت تقبل هزینه بیشتر، این محصول را با گارانتی خریداری کنید، چرا که اطمینان پیدا می کنید این جنس اصل است و هزینه های تعمیر و تعویض کمتری دارد.

مبدل حرارتی

مبدل حرارتی مورد استفاده در کارخانه ها

شرکت دانش بنیان ثنا مبدل

 امروزه کارخانه‌های بسیار زیادی وجود دارند که بر اساس نیاز کاربران و بر اساس استاندارد‌های مختلف بین‌المللی دستگاه‌هایی به عنوان مبدل حرارتی طراحی و تولید می‌کنند که البته یکی از برترین آن ها شرکت ثنا مبدل می باشد.

مبدل حرارتی از مهم‌ترین دستگاه‌های گرمایشی است که وظیفه انتقال حرارت بین دو ماده با دمای متفاوت را انجام می‌دهد. این ماده می‌تواند آب یا روغن و یا گاز باشد. 

مبدل حرارتی در اکثر صنایع تولیدی، صنایع ساختمانی و فرآوری‌های مختلف شیمیایی استفاده می‌شود و در انوع موتورخانه‌ها، نیروگاه‌ها، سیستم‌های مختلف تهویه و خودرو سازی نیز کاربرد‌های بسیار زیادی دارد. در این مقاله چندین شرکت تولید مبدل در مشهد را معرفی کردیم و محصولات تولیدی این شرکت‌ها را بررسی کردیم. با مراجعه به سایت شرکت‌ ثنا مبدل می‌توانید همین حالا نسبت به خرید مبدل حرارتی در مشهد اقدام کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانهمحصولاتگالریارتباط با ما